SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus je aplikace podporující obsluhu klienta, založená na internetovém prohlížeči. Nabízí registraci hlášení, správu účtů a kontaktů, správu smluv SLA a databázi, to vše za velmi přijatelnou cenu. Tento software podporuje sledování a řešení problémů, které se vyskytují u klientů, a současně zvyšuje spokojenost a kvalitu servisu firmy. Software je dostupný v české verzi.

Funkcionality
  • Portál podpory

    Web Portálu Podpory umožňuje značnou redukci počtu telefonátů klientů do oddělení podpory. Klient může samostatně prohledat databázi, přidávat nová hlášení nebo ověřovat statusy dříve přidaných hlášení.

  • Databáze

    Databáze založená na internetovém prohlížeči umožňuje pracovníkům podpory rychlejší řešení problémů. Vyspělý systém prohledávání údajů umožňuje rychlejší nalezení vhodných řešení. S jeho pomocí získávají klienti často již během prvního rozhovoru odpovědi na hlášené problémy, což zvyšuje jejich spokojenost.

  • Správa účtů a kontaktů

    Tento modul umožňuje registraci a správu všech účtů a kontaktů klientů firmy, to má pozitivní vliv na úroveň jejich spokojenosti.

  • Sledování procesu

    Help desk, který se snadno obsluhuje, pomáhá firmě automatizovat proces obsluhy hlášení, aby mohla svým klientům dodávat konstantní a profesionální služby v nejvyšší kvalitě.

  • Správa smluv SLA

    Správně definovaná úroveň kvality zvyšuje úroveň spokojenosti klientů. V SupportCenter Plus  lze definovat podmínky smluv SLA, monitorovat jejich shodu a tvořit varianty eskalace v případě nedodržení sjednaných podmínek smlouvy SLA.

  • Katalog produktů

    Pracovníci oddělení podpory mají přístup k seznamu všech aktiv, které klient vlastní, což zlepšuje a zrychluje obsluhu hlášení. Sami klienti mohou také sledovat a spravovat jednotlivé informace o vlastních aktivech.

Výhody
  • Portál Podpory

    • Méně zatížené oddělení podpory
    • Klienti mohou sami najít řešení a zkrátit si dobu čekání na pomoc
    • Kompletní informace pro uživatele o postupu prací nad hlášením
    • Přístup na Helpdesk 24 hodin denně, 7 dní v týdnu – pro všechny klienty
    • Klienti mohou prohlížet historická hlášení
  • Databáze

    • Absence duplikovaných řešení prostřednictvím použití centrálního úložiště
    • Efektivní sdílení znalostí přispívá ke zvýšení produktivity
    • Klienti získávají přístup k souvislým odpovědím bez ohledu na to, zda již byly zahájeny úkony směřující k vyřešení hlášení
    • Rychlejší řešení problémů již během prvního telefonátu
    • Klienti mají přístup k řešení 24 hodin denně, z libovolného internetového prohlížeče
    • Snížení pracovního zatížení oddělení helpdesk
  • Správa účtů a kontaktů

    • Zajištění kontinuálního náhledu do systému podpory v kteroukoliv denní dobu a z každého místa
    • Zvýšení úrovně efektivity a obsluhy klientů pomocí dodatečných informací o klientovi, umístěných v systému
    • Potvrzení autenticity klienta a ověření přístupu k technické podpoře
    • Zajištění zvláštních podmínek klientské podpory na základě historie všech jeho hlášení
    • Sledování obsluhy klienta v čase, na jehož základě lze optimálně konstruovat prodejní nabídky
  • Správa smluv SLA

    • Aktivní správa kvality služeb
    • Vyšší úroveň spokojenosti klientů díky poskytování služeb, které splňují jejich očekávání
    • Lepší komunikace s klienty, založená na zřetelně stanovených podmínkách spolupráce
  • Katalog produktů

    • Efektivní kategorizace všech produktů, které podnik nabízí
    • Efektivnější sledování produktů prostřednictvím použití silně konfigurovatelného mechanismu správy produktů
    • Zvýšení spokojenosti klienta díky poskytování služeb, které splňují jeho očekávání
Kontakt






*

Rádi bychom Vás informovali, že správcem Vašich osobních údajů je společnost MWT Solutions S.A., organizační složka, Freyova 82/27, Vysočany, Praha 9 – 19000. Máte právo kdykoli požádat o přístup k Vašim osobním údajům, jejich úpravu, vymazání, omezení jejich zpracování, právo vznést námitky proti jejich zpracování, jakož i právo na předání veškerých údajů. Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nutné za účelem odpovědí na poptávky a v případě udělení souhlasu s marketingovým oslovením I pro propagaci produktů a služeb společnosti SPOC S.A. Údaje se zpracovávají na základě vašeho souhlasu dle (čl. 6 odst. 1 písm. A) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679). Osobní údaje budou zpracovávány dokud od Vás neobdržíme nesouhlas. Váš souhlas může být kdykoli odvolán. Příjemcem Vašich osobních údajů mohou být I společnosti poskytující webové stránky naší společnosti. Současně bychom Vás rádi informovali, že máte právo podat stížnost u generálního inspektora pro ochranu osobních údajů.

Webináře

Vše podstatné o GDPR – webinář

Co je GDPR? Má smysl se obávat? Jste připraveni na změnu? GDPR (General Data Protection Regulation) .. většina z Vás už tuto zkratku pravděpodobně slyšela. Nová směrnice EU 95/46/ES o nakládání s osobními údaji hodně věcí mění.  Její platnost je již od května 2018. Možná víte, že bude potřeba zavést nová pravidla a procesy, ale zatím to…

Blog