Případová studie: Instalace Desktop Central pro Hyundai Motor Czech

S potěšením Vám představujeme novou případovou studii ohledně nasazení SW řešení Desktop Central ve společnosti Hyundai Motor Czech. Řešení Desktop Central se zaměřuje na hromadnou a vzdálenou správu pracovních stanic, mobilních zařízení a serverů. Jedná se o efektivní „prodloužení rukou“ pro Vaše IT oddělení. Patch Management, OD Deployment, Asset Management, Aplikační vybavení stanic… Konec s…

Details

Proč je VPN v mobilních zařízeních zásadní součástí zabezpečení přístupu k podnikovým datům?

Zabezpečení přístupu k obchodním prostředkům mělo pro správce a IT týmy vždy vysokou prioritu. V důsledku pandemie jsou pracovní síly více distribuovány než kdykoli dříve a 76 % lidí z kanceláří celosvětově uvádí, že by chtělo pracovat z domova, i když pandemie skončí. Používání mobilních zařízení k plnění pracovních úkolů se stalo novým normálem a…

Details

3 funkce ADManager Plus pro zlepšení správy AD během období homeoffice

V tomto článku pojednáváme o třech nedostatečně využívaných funkcích ADManager Plus a o tom, jak mohou organizace zlepšit vzdálenou správu AD díky jejím použití. Správa organizační jednotky (OU) služby Active Directory Automatizace služby Active Directory Vytvoření vzdálené poštovní schránky na serveru Exchange Server 1. Správa organizační jednotky (OU) Organizační jednotky ve službě Active Directory (AD)…

Details

Rychlá a hromadná správa Microsoft 365 s ManageEngine

Vytváření uživatelských účtů je zdlouhavý proces, který zahrnuje různé konfigurace. Takový únavný manuální proces je přirozeně náchylný k chybám, zejména při hromadném vytváření uživatelských účtů. Chyby provedené v procesu zajišťování uživatelů budou mít za následek, že frustrovaní uživatelé budou žádat o povolení přístupu k prostředkům a o přidání do příslušných skupin, ke kterým vlastně ani mít…

Details

Automatizace podpory? S jazykem Deluge je to hračka!

Pokud se rozmýšlíte, jak zefektivnit vaše služby, resp. plnění vašich služeb podle dohodnutých kritérií, potřebuje systémový dohled nad řízením. Jeden z faktorů, který budete zohledňovat jsou doporučení ITIL, o kterých jsme měli několik webinářů a je součástí našich doporučení při nasazení systému servicedesk. Tento článek není směřován na tuto problematiku a její rozbor, ale soustředíme se…

Details

Dostupný service desk bez kompromisu je tu i pro vás

Každá společnost časem zjistí, že je nutné zlepšit organizaci činností v rámci IT podpory. Jedná se o základní kámen, na kterém jsou závislé i obchodní rozhodování společnosti. Obtíže s kooperací a udržením funkčního IT jsou nyní mnohem aktuálnější, jelikož stále více jsme nuceni pracovat mimo firmu. Pokud neudržíme tyto základy pevné, oslabí to celou společnost.…

Details

Jak se rychle a bezpečně připravit na další období s COVID-19

Blíží se konec prázdnin a začíná běžný provoz. V tomto roce se pojem “běžný provoz” významně změnil. Prázdniny sice uvolnily atmosféru, ale podle posledních zpráv nás čeká další vlna COVID-19. Není jasné, zda bude horší nebo stejná. Důležité je, že budeme s nějvětší pravděpodobností opět pracovat z domova. Spousta firem prošla vnitřní proměnou a způsobem…

Details

Špatná konfigurace uživatelských účtů je riziko

Pamatujete si, kdy jste naposledy resetovali administrátorská hesla? Nebo čas poslední aktualizace oprávnění sdílených síťových úložišť? I když se jeví jako banalita, nesprávná konfigurace uživatelských účtů v těchto procesech může vést k narušení bezpečnosti. Bez ohledu na velikost společnosti je IT strukturováno tak, aby pracovalo s různými typy účtů. Každý účet, ať už se jedná…

Details

5 základních bodů pro auditování souborového serveru

  Auditování souborového serveru je nezbytný proces, který by měl být zaveden v každé organizaci. Pokud tuto činnost organizace neprovádí, může organizace utrpět velké škody, například z hlediska úniku citlivých obchodních informací, nebo udělení sankcí z důvodu nesprávného nakládání s osobními údaji. Představte si tento scénář: Profesor na univerzitě bez jakéhokoliv povšimnutí přistupuje k několika…

Details

Lze monitorovat pracovní dobu v éře home office?

  V poslední době začala velká část zaměstnanců pracovat vzdáleně ze svých domovů. Z tohoto důvodu se začíná ve firmách diskutovat o možnosti kontroly jejich skutečné pracovní doby. Produkt ManageEngine ADAudit Plus má funkcionalitu monitorování aktivity pracovních stanic.     Rekonstrukce u sousedů, rodina nebo třeba domácí mazlíček mohou odvádět pozornost práce.  Jsou to faktory, na které…

Details