ServiceDesk Plus - kompletní systém helpdesk

ManageEngine ServiceDesk Plus je kompletní systém helpdesk a správy zásob, založený na knihovně ITIL a  běžící v internetovém prohlížeči. V jednom balíku jsou integrovány takové moduly, jako správa incidentů, problémů, řízení změn, katalog služeb, evidence aktiv, nákupy IT, správa servisních smluv, samoobslužný portál, správa licencí a databáze znalostí. Software je dostupný ve všech světových jazycích. Software je kromě verzí vytvořených pro interní IT oddělení dostupný také ve verzích pro firmy MSP (Managed Service Provider) a také ve verzi na cloudu.

Funkčnosti ITIL
  • Od projektu ke každodenní IT podpoře

    V ServiceDesk Plus můžete spojit projekční činnost s údržbou IT infrastruktury. Na jednom místě získáte úplný přehled o „využití“ zásob a lidí, podrobné informace o tom, nad čím právě pracujete, kolik to stojí, kam jsou přidělena aktiva. Samozřejmě můžete spravovat incidenty, problémy a změny v IT.

  • Informace o všech zásobách ITIL na jednom místě

    Při využití databáze CMDB a funkce skenování prostředí máte kompletní informace o svých IT zásobách, víte, kolik a jaké systémy vlastníte, jaký software je tam nainstalován, nebo zda odpovídá množství zakoupených licencí. Bez opuštění svého místa se můžete na dálku spojit s vybraným počítačem. Navíc Vám databáze CMDB umožní vytvoření relací mezi prvky IT infrastruktury – díky tomu můžete jasně definovat vliv prováděných změn a rychleji najít příčiny incidentů.

  • Udělej to sám, čili samoobslužný portál (...a víc času pro IT)

    V ServiceDesk Plus je dostupný samoobslužný portál, ve kterém mohou uživatelé registrovat hlášení a objednávat různé služby a IT aktiva. Sestavte katalog služeb, který přesně definuje, co si mohou uživatelé objednat – jako menu v restauraci! Příklad: objednávka nového počítače, telefonu nebo instalace softwaru.

  • Řízení kolektivu v souladu s očekáváním podniku

    Jako IT manažer potřebujete plánovat, organizovat, vést a kontrolovat práci svého kolektivu.

  • Přes 150 spokojených zákazníků v Polsku

    ServiceDesk Plus je ověřený systém. V Polsku je implementován ve více než 150 různě velkých organizacích – od 5 do 300 techniků. Ale ServiceDesk Plus, to není jen systém – jsou to také znalosti a zkušenosti při nastavení organizace podpory, které poskytujeme. Školení, implementace, pravidelné webináře a bezplatné akademie správy servicedesk. Ať jste začínajícím manažerem Servicedesk, nebo náročným hráčem ITSM, naši odborníci Vám pomohou realizovat všechny výzvy.

  • ServiceDesk Plus, to je jen začátek

    ServiceDesk Plus můžete dál rozšířit o integrovaný systém správy IT prostředí uživatelů. Systém se integruje s jinými nástroji skupiny ManageEngine a umožňuje z jednoho prostředí instalaci softwaru, správu pracovních stanic, založení a odblokování účtů v AD, správu hesel, vzdálení spouštění skriptů nebo monitorování stavu serverů a sítě. Možnosti ServiceDesk Plus rostou společně s Vašimi nároky.

Výhody
  • Pro IT manažery

    Zaveďte správu IT služeb v jednom, snadno implementovatelném balíčku, který Vám za rozumnou cenu pomůže zjednodušit procesy správy IT a zvýšit kvalitu podpory uživatelů.

  • Pro uživatele

    Zpřístupněte intuitivní, samoobslužný portál, který uživatelům pomůže najít odpovědi na nejčastější dotazy. Ulehčete svému personálu, aby se mohl soustředit na nové iniciativy.

  • Pro servisní pracovníky

    Umožněte pracovníkům, aby mohli řešit problémy rychleji. Všechny nezbytné informace – historie hlášení, rozhovory s uživatelem, správa zásob nebo detaily softwaru – jsou dostupné na jedno kliknutí.

Kontakt






*

Rádi bychom Vás informovali, že správcem Vašich osobních údajů je společnost MWT Solutions S.A., organizační složka, Freyova 82/27, Vysočany, Praha 9 – 19000. Máte právo kdykoli požádat o přístup k Vašim osobním údajům, jejich úpravu, vymazání, omezení jejich zpracování, právo vznést námitky proti jejich zpracování, jakož i právo na předání veškerých údajů. Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nutné za účelem odpovědí na poptávky a v případě udělení souhlasu s marketingovým oslovením I pro propagaci produktů a služeb společnosti SPOC S.A. Údaje se zpracovávají na základě vašeho souhlasu dle (čl. 6 odst. 1 písm. A) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679). Osobní údaje budou zpracovávány dokud od Vás neobdržíme nesouhlas. Váš souhlas může být kdykoli odvolán. Příjemcem Vašich osobních údajů mohou být I společnosti poskytující webové stránky naší společnosti. Současně bychom Vás rádi informovali, že máte právo podat stížnost u generálního inspektora pro ochranu osobních údajů.

ITIL Heroes Handbook
2015-10-09_10h32_45
Webináře

Vše podstatné o GDPR – webinář

Co je GDPR? Má smysl se obávat? Jste připraveni na změnu? GDPR (General Data Protection Regulation) .. většina z Vás už tuto zkratku pravděpodobně slyšela. Nová směrnice EU 95/46/ES o nakládání s osobními údaji hodně věcí mění.  Její platnost je již od května 2018. Možná víte, že bude potřeba zavést nová pravidla a procesy, ale zatím to…

Case Study
Blog