ServiceDesk Plus On-Demand

ManageEngine ServiceDesk Plus On-Demand je kompletní systém help-desk a řízení aktiv založený na bázi knihovny ITIL dodávaný v modelu SaaS. V jednom balení jsou integrované moduly, jako je řízení incidentů, problémů, změn, katalog služeb, evidence zásob (aktiv), nákup IT a řízení SLA, správy licencí, a znalostní báze.

Funkcionality
  • Od návrhu až po každodenní podporu IT

    V ServiceDesk Plus můžete propojit postupy projektového řízení s údržbou IT infrastruktury. Na jednom místě budete mít úplný přehled o zapojení lidí a zdrojů, podrobnější informace o tom, na čem se v současné době pracuje, kolik to stojí a kde jsou přiděleny prostředky. A samozřejmě můžete spravovat incidenty, problémy a změny v oblasti IT.

  • Znalosti o všech IT aktivech/zdrojích na jednom místě

    S využitím CMDB a schopnosti skenovat prostředí máte kompletní informace o vašich IT aktivech, víte, kolik a jaké systémy vlastníte, jaký software je kde nainstalován a zda jeho počet odpovídá počtu zakoupených licencí. Vzdáleně se můžete připojit k vybranému počítači. Navíc CMDB umožňuje vytvořit vztahovou mapu mezi prvky infrastruktury IT – ta pomáhá rychleji a jednoznačně identifikovat dopady provedených změn a najít příčiny problémů.

  • Udělej si sám aneb portál self-service (... a více času na IT)

    V SW ServiceDesk Plus je k dispozici portál self-service, kde uživatelé mohou registrovat žádosti a objednávat různé služby a zdroje z oblasti IT. Katalog služeb potom přesně definuje, co si uživatelé mohou objednat – jako menu v restauraci! Příklad: objednat nový počítač, telefon nebo instalace softwaru.

  • Řízení IT týmu v souladu s očekáváním biznisu

    Jako manažer IT je třeba plánovat, organizovat, vést a kontrolovat práci svého týmu.

Výhody
  • Pro manažery

    Začít s ITSM lze snadnou implementací SW balíčku, který za rozumnou cenu pomůže zjednodušit správu IT procesů a zlepšit kvalitu uživatelské podpory.

  • Pro uživatele

    Uživatelé mohou využívat intuitivní samoobslužný portál, který jim pomůže najít odpovědi na nejčastější otázky. Tím se uvolní kapacita IT podpory a volné zdroje se mohou věnovat novým úkolům.

  • Pro servisní techniky

    ServisDesk umožní IT podpoře řešit problémy rychleji. Všechny požadované údaje – historie aplikací, konverzace s uživatelem, řízení zdrojů či podrobnosti o programu jsou k dispozici na jedno kliknutí na jednom místě.

Kontakt






*

Rádi bychom Vás informovali, že správcem Vašich osobních údajů je společnost MWT Solutions S.A., organizační složka, Freyova 82/27, Vysočany, Praha 9 – 19000. Máte právo kdykoli požádat o přístup k Vašim osobním údajům, jejich úpravu, vymazání, omezení jejich zpracování, právo vznést námitky proti jejich zpracování, jakož i právo na předání veškerých údajů. Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nutné za účelem odpovědí na poptávky a v případě udělení souhlasu s marketingovým oslovením I pro propagaci produktů a služeb společnosti SPOC S.A. Údaje se zpracovávají na základě vašeho souhlasu dle (čl. 6 odst. 1 písm. A) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679). Osobní údaje budou zpracovávány dokud od Vás neobdržíme nesouhlas. Váš souhlas může být kdykoli odvolán. Příjemcem Vašich osobních údajů mohou být I společnosti poskytující webové stránky naší společnosti. Současně bychom Vás rádi informovali, že máte právo podat stížnost u generálního inspektora pro ochranu osobních údajů.

Webináře

Vše podstatné o GDPR – webinář

Co je GDPR? Má smysl se obávat? Jste připraveni na změnu? GDPR (General Data Protection Regulation) .. většina z Vás už tuto zkratku pravděpodobně slyšela. Nová směrnice EU 95/46/ES o nakládání s osobními údaji hodně věcí mění.  Její platnost je již od května 2018. Možná víte, že bude potřeba zavést nová pravidla a procesy, ale zatím to…

Blog