ADSelfService Plus

ManageEngine ADSelfService Plus je bezpečný nástroj, určený pro koncového uživatele. Pomáhá při správě účtu v doméně. Aplikace uživateli umožňuje:

  • reset hesla,
  • odblokování účtu,
  • aktualizaci údajů v prostředí Active Directory

Díky tomu můžeme značně omezit incidenty generované v našem systému Helpdesk.

Funkcionality
  • Samostatný reset hesla

    Umožňuje uživateli samostatný reset hesla k doméně ve Windows Active Directory lokálně, z úrovně vlastního počítače nebo dálkově, za použití síťového prohlížeče, bez pomoci helpdesku IT.

  • Samostatné odblokování účtu

    Umožňuje uživateli domény samostatné odblokování účtu v doméně (v případě jeho zablokování) lokálně, z úrovně vlastního počítače nebo prostřednictvím internetového prohlížeče.

  • Informace o vypršení hesla či zrušení účtu

    Informování uživatelů pomocí zpráv SMS/e-mail o blížícím se termínu uplynutí platnosti hesla. Funkce je neobyčejně vhodná pro uživatele VPN a OWA, kteří nyní mohou provést změnu hesla kdykoliv a kdekoliv.

  • Aktualizace údajů

    AD SelfService Plus poskytuje pohodlné rozhraní pro uživatele, kteří chtějí aktualizovat své osobní údaje v prostředí Active Directory. Nástroj podporuje úpravu mnoha atributů, jako: general, exchange, terminal, atributy účtu, atd. Správce může pro uživatele přidat také jiné atributy.

  • Výkazy a oznámení zasílané e-mailem

    Kompletní auditní výkazy, které se týkají uživatelů a úkonů, které samostatně provedli v oblasti hesel. Pro zvýšení bezpečnosti odesílá ADSelfService Plus potvrzení také po každé samostatné změně hesla, kterou provedl uživatel.

Výhody
  • Snížení nákladů na řešení incidentů

    Snížení počtu incidentů z jednoho z hlavních zdrojů problémů a celkové snížení nákladů díky uživatelské samoobsluze při změnách hesla a odemknutí účtu.

  • Zvýšená produktivita zaměstnanců

    Díky používání AD SelfService plus lze zvýšit produktivitu práce tím, že omezíte čas, který je nutné věnovat zaznamenání incidentu a čekání na reakci Helpdesk operátorů. Používáním samoobslužného portálu dojde ke zkrácení tohoto procesu velmi výrazně. Dbáme také na to, že se uživatelé budou moci okamžitě vrátit ke své práci, aniž by čekali na odpověď helpdesk profesionálů.

  • Historie událostí

    Každá provedená akce je zaznamenána v protokolech. Závažná upozornění a potvrzení jsou odesílány na administrátory a uživatele vybrané dle rozpisu a relevance.

  • Bezpečnost

    Zvýšená bezpečnost při změně hesla a odemykání účtů prostřednictvím kontrolních otázek a vícefaktorové autentizaci.

  • Snadná implementace

    Instalace tohoto nástroje je velice jednoduchá díky intuitivnímu průvodci celým procesem.

 Stáhnout e-booky zdarma:

null

Download

Naučte se z našeho e-booku, jak Vám může efektivní správa hesel pozitivně ovlivnit IT administrativu.
V knize se dozvíte:
  • Proč jsou helpdesky pořád plné problémů s hesly
  • Jak může povolení „samoobsluhy“ u hesel pomoci zvýšit produktivitu
  • Jak si může administrátor udržet přehled nad aktivitami spojenými s hesly
Kontakt






*

Rádi bychom Vás informovali, že správcem Vašich osobních údajů je společnost MWT Solutions S.A., organizační složka, Freyova 82/27, Vysočany, Praha 9 – 19000. Máte právo kdykoli požádat o přístup k Vašim osobním údajům, jejich úpravu, vymazání, omezení jejich zpracování, právo vznést námitky proti jejich zpracování, jakož i právo na předání veškerých údajů. Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nutné za účelem odpovědí na poptávky a v případě udělení souhlasu s marketingovým oslovením I pro propagaci produktů a služeb společnosti SPOC S.A. Údaje se zpracovávají na základě vašeho souhlasu dle (čl. 6 odst. 1 písm. A) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679). Osobní údaje budou zpracovávány dokud od Vás neobdržíme nesouhlas. Váš souhlas může být kdykoli odvolán. Příjemcem Vašich osobních údajů mohou být I společnosti poskytující webové stránky naší společnosti. Současně bychom Vás rádi informovali, že máte právo podat stížnost u generálního inspektora pro ochranu osobních údajů.

adss-mobile
adss-sync2
Webináře

Vše podstatné o GDPR – webinář

Co je GDPR? Má smysl se obávat? Jste připraveni na změnu? GDPR (General Data Protection Regulation) .. většina z Vás už tuto zkratku pravděpodobně slyšela. Nová směrnice EU 95/46/ES o nakládání s osobními údaji hodně věcí mění.  Její platnost je již od května 2018. Možná víte, že bude potřeba zavést nová pravidla a procesy, ale zatím to…

Případové studie
Blog

Musíte mít funkce pro rychlé zotavení z náhodných vymazání ve službě Active Directory

Jakýkoli správce IT, který se stará o IT infrastrukturu sítě určitě ví, jak může být zničující neúmyslné vymazání objektů ve službě Active Directory (AD). Bez ohledu na to, do jaké míry se těmto případům snaží zabránit, několik případů proklouzne. Správci musí obnovit odstraněné objekty rychle a bez chyb, jinak by se práce organizace mohla zastavit.…

Jak udělat správu hesel bezpečnější a efektivnější

Mezi různými úkoly, které IT administrátoři denně provádějí, se správa hesel dostává do centra pozornosti. Gartner odhaduje, že asi třetina hovorů technické podpory se týká obnovení hesla a blokování účtů. Aby se udržela produktivita zaměstnanců, je nutné těmto hovorům věnovat pozornost. Správa hesel tak zabírá hodně času IT týmu, který by jinak mohl řešit kritické…

Objevte mýty o nejbezpečnějších heslech. Chraňte se jako NASA.

Hesla jsou nejpoužívanější formou autentizace po celém světě a slouží jako první linie obrany pro kritické systémy, aplikace a data. V uplynulém desetiletí však přilákali odborníky na bezpečnost IT za jejich neúčinnost zastavit hackery. Podle zprávy Credential Spill Report z roku 2018 bylo v roce 2017 odcizeno 2,3 miliardy pověření. K ochraně hesel před útoky…