V rámci služby technické podpory obsluhujeme všechny námi nabízené produkty a řešení.

Oddělení podpory uživatelů aplikací je k dispozici v pracovních dnech od 8.00 do 17.00 hodin.

Naši zákazníci mohou počítat s rychlou a věcnou podporou, používáme dedikované systémy dálkové podpory, abychom co nejrychleji vyřešili nahlášené incidenty.

Zákazníci mohou registrovat hlášení následujícími způsoby:

  1. Portál technické pomoci https://support.mwtsolutions.cz
  2. Zprávou na e-mail support@mwtsolutions.cz
  3. Telefonicky na čísle +420 722 362 402

Portál technické podpory je nejpohodlnější formou registrace hlášení. Na portálu mohou uživatelé kromě sledování realizace hlášení také prohlížet databázi a řešení. Využijte tuto formu kontaktu s oddělením technické podpory.

 

Pokud odešlete zprávu do Oddělení technické podpory (support@mwtsolutions.cz) MWT Solutions poprvé, během 2 hodin pro Vás připravíme přístup do našeho portálu, ve kterém pak můžete sledovat všechna svá hlášení. Do té doby neobdržíte e-mailem oznámení o registraci hlášení a nemůžete sledovat postup prací nad hlášením.

Blog